Choďte, urobte prievan v mediálnom smogu!
Salezián Jozef Luscoň sa vo svojej novej knihe Choďte, urobte prievan v mediálnom smogu! zameral na to podstatné okolo médií a ich vplyvu na nás.
Salezián Jozef Luscoň sa vo svojej novej knihe Choďte, urobte prievan v mediálnom smogu! zameral na to podstatné okolo médií a ich vplyvu na nás.
Rozvíja v nej témy:
– Čo sú médiá.
– Čo spôsobujú v človekovi.
– Ako menia spoločnosť a kultúru.
– Čo s nimi robiť.
Kniha vyústi do mediálneho projektu pre rodinu, triedu či školu. Médiá teda predstavuje v kontexte komunikácie a výchovy:
Máme problém, s ktorým si nevieme poradiť! O čo ide? O médiá a mladých ľudí.
Médiá mladých hypnotizujú, fascinujú a tak objímajú, že ich niekedy až zahrdúsia! Totiž uzavrú ich do seba, takže mladí nemajú na nič iné čas. Nepočujú, odvrknú, neposlúchajú a iba ďobkajú do klávesnice a hodiny hádžu virtuálne tehličky do nejakej virtuálnej jamky. A keď skončia, pokračujú v inej ohlupujúcej aktivite. A nielen oni. I tých starších to už chytilo!
A mediálne „harašenie“ sa len začína! Ak nepríde nejaká svetová kataklizma, médií a ich vplyvu sa nezbavíme! Takže čím skôr ich osedláme, tým lepšie. Zatiaľ však rodičia, pedagógovia a iní zodpovední stoja pred týmto fenoménom a často nevedia ako ďalej.
Na druhej strane vidíme aj dobro, ktoré médiá prinášajú, takže sme v dileme: „Máme problém alebo príležitosť?“ Berme to pozitívne: „Príležitosť!“
- Väzba:
- mäkká
- Jazyk:
- slovenský
- Rok vydania:
- 2019
- Počet strán:
- 100
- Formát:
- A5
- Vydavateľstvo:
- Don Bosco
- Hodnotenie:
Táto kniha sa páčila spolu s ďalšími knihami a produktami:
Mohlo by sa Vám páčiť
Recenzie
Hodnotenie: | |
Meno: | |
Text: | |
Pridať recenziu |